مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 11:272022-08-30سياسي

1380 گروه جهادی در سطح کشور فعال هستند/ برپایی 8 هزار میز خدمت طی سه ماه گذشته


رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور گفت: 1380 گروه جهادی در سطح کشور در حال خدمت رسانی هستند که امروز عملیات خود را با دستور رییس بسیج مستضعفین آغاز می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، صبح امروز همزمان با ششمین روز از هفته دولت، رزمایش سراسری اعزام مستضعفان، سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی، سردار فضل اله کفیل رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و جمعی از مسئولان استانی و جهادگران در دانشگاه امام(ره) برگزار شد.

سردار فضل اله کفیل رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور در این مراسم اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر تابلوی خدمت صادقانه، شهید بابایی الگو و اسوه ای برای تمام اقشار جامعه در فروتنی و اخلاق و خدمت رسانی و انسان عزیز اسوه مقاومت و صبر برای جوانان و همه اقشار جامعه هستند.

وی افزود: ده درصد شهدای استان مربوط به بسیج ادارات است و این نشان از نقش موثر بسیجیان و ادارات ما است .

رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور عنوان کرد: بسیج ادارات در سطح کشور در 680 حوزه مقاومت و 9100 پایگاه ادارات مشغول خدمت رسانی است و کارمندان در تراز انقلاب و پیروی از شهدا با خدمت رسانی صادقانه به مردم به معنای واقعی میز اداره را میز خدمت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1380 گروه جهادی در سطح کشور فعال هستند/ برپایی 8 هزار میز خدمت طی سه ماه گذشته

1380 گروه جهادی در سطح کشور فعال هستند/ برپایی 8 هزار میز خدمت طی سه ماه گذشته