مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 11:172022-08-30سياسي

جمهوری اسلامی ایران در حوزه تجهیزات دفاعی بی نیاز از بیگانگان است


معاون امور مجلس رییس جمهور با تاکید بر اینکه اگر امروز کشور از تهاجم دشمن مصون مانده به خاطر مجاهدت های نیروهای مسلح است گفت: قدرت دفاعی به بلوغی رسیده که کشور را در زمینه تولید و تامین محصولات دفاعی بی نیاز از بیگانگان کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی معاون رییس جمهور در امور مجلس در بازدید از نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک وزارت دفاع که به مناسبت گرامیداشت روز صنعت دفاعی برپا شده است، اظهار داشت: این نمایشگاه نشان دهنده انجام کارهای بسیار ارزشمند در راستای دفاع از تمامیت ارضی و حفاظت از کشور است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای دفاعی تجلی تحقق دانش بنیان است، گفت: فناوری، نوآوری ها، ابتکارات و خلاقیت های دانش بنیانِ محصولات دفاعی، می تواند به بخش های دیگر کشور و صنایع نیز منتقل شود.

حسینی گفت: مشاهده انواع و اقسام سامانه های پدافندی، رادارها، موشک و انواع پهپاد ها بیانگر تلاش و کوشش بی وقفه دست اندرکاران صنعت دفاعی است که برای عزت و اقتدار کشور تلاش می کنند.

وی ادامه داد: امروز اگر کشور از تهاجم دشمن قداری همچون آمریکا مصون مانده، به دلیل مجاهدت های شبانه روزی مجموعه دفاعی و نیروهای مسلح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران در حوزه تجهیزات دفاعی بی نیاز از بیگانگان است

جمهوری اسلامی ایران در حوزه تجهیزات دفاعی بی نیاز از بیگانگان است