مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 10:322022-08-30سياسي

جاده ساحلی «ریگ» چهار خطه می شود


بخشدار ریگ از چهار خطه شدن جاده ساحلی بندر ریگ به گناوه که از راه های مهم ساحلی استان بوشهر است، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، ضرغام محمدی بخشدار ریگ صبح امروز در آیین افتتاح میدان ورودی (امام علی) شهر بندر ریگ به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: مطالعه چهار بانده کردن این طرح به اتمام رسیده و استاندار بوشهر پیگیر است تا اجرای آن آغاز شود.

بخشدار ریگ با بیان اینکه بخش ریگ در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته و با اجرای چندین طرح مهم و شاخص در هفته دولت، محور توسعه شهرستان گناوه محسوب می شود، افزود: با تلاش و همت جهادی استاندار بوشهر، فرماندار گناوه و امام جمعه این بندر، حرکت شتابان در توسعه و خدمات به مردم دوچندان شده است.

وی ادامه داد: میدان ورودی (امام علی) این بندر یکی از ورودی های شهرستان گناوه از استان بوشهر و دیگر استان های همجوار است که با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر احداث و نمای زیبایی در این منطقه بخشیده است.

محمدی بیان کرد: یکی از طرح های مهم دیگر عمران شهری این بندر، افتتاح خیابان شهید مطهری است که نقش اثرگذاری در حوزه ترافیک، پدافند غیرعامل و دسترسی به ساحل دارد.

محمد حجی شهردار بندر ریگ نیز گفت: در هفته دولت امسال چندین طرح مهم افتتاح شده که بارزترین آن خیابان شهید مطهری منتهی به ساحل و میدان امام علی(


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده ساحلی «ریگ» چهار خطه می شود

جاده ساحلی «ریگ» چهار خطه می شود