مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 10:222022-08-30سياسي

نخستین دوره هم اندیشی استادان جوان دانشگاه علامه طباطبایی آغاز شد


نخستین دوره هم اندیشی استادان جوان دانشگاه علامه طباطبایی با شعار «دانشگاه تمدن ساز»، به همت معاونت آموزشی این دانشگاه به مدت دو روز در اردوگاه شهید باهنر تهران آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، نخستین دوره هم اندیشی استادان جوان دانشگاه علامه طباطبایی با شعار دانشگاه تمدن ساز ، با حضور حداد عادل، رییس شورای تحول در علوم سیاسی کشور، عبدالله معتمدی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی، حجت الاسلام والمسلمین صادق اکبری اقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از استادان جوان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه آغاز به کار کرد.

این دوره دو روزه با محورهای برنامه راهبردی دانشگاه و نسبت آن با دانشگاه تمدن ساز ، تحول در علوم انسانی و چگونگی آن در دانشگاه تمدن ساز ، شاگرد پروری و ایفای نقش تربیتی استادان در دانشگاه تمدن ساز و مسئولیت اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی به مثابه یک دانشگاه موثر در مسیر تمدن سازی به همت معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در اردوگاه شهید باهنر تهران در حال برگزاری است.

 معتمدی در آیین آغازین این دوره با اعلام اینکه بر اساس توافق های انجام شده، برنامه راهبردی دانشگاه با هدف اصلاح فرآیند در اختیار استادان و پژوهشگران ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دوره هم اندیشی استادان جوان دانشگاه علامه طباطبایی آغاز شد

نخستین دوره هم اندیشی استادان جوان دانشگاه علامه طباطبایی آغاز شد