مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 10:072022-08-30اجتماعي

نوری: مدارس کشور رتبه بندی می شوند / 3000 گروه جهادی در آموزش و پرورش داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری، با اشاره به اینکه سفر های استانی رییس جمهور و هیئت دولت در راستای شناسایی و رفع مشکلات در استان های مختلف انجام شد، - وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اجرای طرح رتبه بندی مدارس کشور گفت: رتبه بندی مدارس بر اساس شاخص های که از سند تحول بنیادین استخراج می شود، انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری، با اشاره به اینکه سفر های استانی رییس جمهور و هیئت دولت در راستای شناسایی و رفع مشکلات در استان های مختلف انجام شد، گفت: جمع آوری و حذف مدارس کانکسی، احداث مدارس جدید و جمع شدن مدارس سنگی و تأمین تجهیزات برای مدارس در اولویت قرار دارد.

وی به حمایت خیران در حوزه مدرسه سازی اشاره کرد و گفت: سال گذشته خیران سه هزار میلیارد تومان برای مدرسه سازی تعهد کردند و بیش از این میزان هزینه کردند درحالی که تعهد امسال خیران هشت هزار میلیارد تومان است.

وزیر آموزش وپرورش از تشکیل سه هزار گروه جهادی در حوزه آموزش وپرورش خبر داد و افزود: گروه های جهادی در ایام شیوع کرونا فعالیت های مناسبی برای مهار این ویروس انجام دادند.

وی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی اظهار داشت: صبر و حوصله از شاخصه های مهم شخصیت شهید باهنر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری: مدارس کشور رتبه بندی می شوند / 3000 گروه جهادی در آموزش و پرورش داریم

نوری: مدارس کشور رتبه بندی می شوند / 3000 گروه جهادی در آموزش و پرورش داریم