مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 09:472022-08-30اقتصادي

تجهیز 4 هزار هکتار از اراضی لرستان به سیستم آبیاری تحت فشار


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در حالی که از ابتدای سال جاری تاکنون 1600 هکتار از اراضی استان مجهز به آبیاری تحت فشار شد، قرار است تا پایان سال این میزان به 4 هزار هکتار افزایش پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از الیگودرز، سید عماد شاهرخی در حاشیه افتتاح آبیاری تحت فشار 300 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان الیگودرز عنوان کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان در سطح 300 هکتار انجام شد.

وی افزود: 85 درصد اعتبار آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی را دولت و مابقی از محل آورده کشاورزی تامین شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: امروز معاون رییس جمهور بخشی از طرح را در سطح 145 هکتار در روستای کندرچه افتتاح کرد.

شاهرخی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه تا پایان هفته دولت  50 طرح اقتصادی و زیربنایی کشاورزی در لرستان به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: با اجرای این طرح ها زمینه اشتغال 168 نفر ایجاد می شود.

به گفته وی 388 خانوار از مزایای این طرح ها بهره مند می شوند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه در سال های قبل تنها 2 هزار و 200 هکتار از اراضی استان به آبیاری تحت فشار مجهز شده بود، بیان کرد: در حالی که از ابتدای سال جاری تاکنون 1600 هکتار از اراضی استان مجهز به آبیاری تحت فشار شد، قرار است تا پایان سال این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 4 هزار هکتار از اراضی لرستان به سیستم آبیاری تحت فشار

تجهیز 4 هزار هکتار از اراضی لرستان به سیستم آبیاری تحت فشار