مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 08:572022-08-30سياسي

فرماندار قم: به دنبال ارائه بهترین امکانات به زائرین امام حسین(ع) هستیم


فرماندار قم با اشاره به تشکیل کمیته اجرایی ستاد اربعین با مدیریت فرمانداری قم گفت: با توجه به اینکه قم یکی از مقاصد میانی سفر زائرین در سفر اربعین محسوب می شود با جدیت به دنبال این هستیم تا بهترین امکانات را به زائرین امام حسین (ع) ارائه دهیم.

- عباس ذاکریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک هفته دولت درباره برگزاری دیدارهای مردمی مدیران در مساجد اظهار کرد: مسائل بسیار مهمی در این جلسات مطرح شد و گفت وگوهای اربعین خاطرنشان کرد: کمیته اجرایی این ستاد با مدیریت فرمانداری ایجاد شده است، با توجه به اینکه قم یکی از مقاصد میانی سفر زائرین به کربلا محسوب می شود با جدیت به دنبال این هستیم تا بهترین امکانات را به زائرین امام حسین (ع) ارائه دهیم.

وی ادامه داد: در آخرین جلسه ای که در ستاد تسهیلات زائرین برگزار شد، تمامی دستگاه های اجرایی را مکلف کردیم تا با تمام امکانات و تجهیزات وارد میدان شوند تا در خصوص اسکان زائرین مشکلی نداشته باشیم.

فرماندار قم در خصوص اسکان زائرین در قم گفت: هسته مرکزی اسکان زائرین در مسجد مقدس جمکران استقرار یافته است، البته مصلی قدس، مدارس، مساجد و حسینیه های استان در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز اسکان زائرین به این نقاط انتقال داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قم: به دنبال ارائه بهترین امکانات به زائرین امام حسین(ع) هستیم

فرماندار قم: به دنبال ارائه بهترین امکانات به زائرین امام حسین(ع) هستیم