مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 08:222022-08-30اقتصادي

کرمانشاه به کارگاه عمرانی تبدیل می شود/ تکمیل 200 پروژه نیمه تمام استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: یکی از سیاست های مهم و اثرگذار دولت سیزدهم تلاش برای اتمام پروژه های نیمه تمام در سطح کشور است.

وی به بیش از 400 طرح نیمه تمام بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی در استان اشاره کرد و گفت: در مجموع در سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه، 200 طرح در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی مصوب شد که حدود 18 هزار میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به پروژه های نیمه تمام عمرانی استان، افزود: استان کرمانشاه حدود 75 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی نیمه تمام با پیشرفت بالای 50 درصد است.

  وی ادامه داد: با توجه به سیاست حاکم بر حوزه مدیریتی در حوزه عمرانی تا زمانی که پروژه نیمه تمام به ثمر نرسد اعتبار برای پروژه جدید اختصاص نخواهد یافت.

فخری خاطرنشان کرد: آب رسانی به شهر کرمانشاه، تکمیل ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه، فرودگاه و بزرگراه کرمانشاه به کامیاران از جمله پروژه های بزرگی است که امسال روند تکمیل آن ها در دست اقدام است.

وی اعتبار تخصیص یافته به راه آهن کرمانشاه را 600 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بزرگراه کرمانشاه به کامیاران با اعتبار 200 تا 250 تومان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه به کارگاه عمرانی تبدیل می شود/ تکمیل 200 پروژه نیمه تمام استان

کرمانشاه به کارگاه عمرانی تبدیل می شود/ تکمیل 200 پروژه نیمه تمام استان