مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 07:522022-08-30دانش

13 نشریه دانشگاه علامه طباطبایی موفق به کسب رتبه «الف» شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد شرفی، مدیر مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی از کسب رتبه الف توسط 13 عنوان نشریه از نشریات علمی دانشگاه در ارزیابی سال 1400 وزارت علوم، - مدیر مرکز چاپ و انتشارات دانشگه علامه طباطبایی گفت: 21 عنوان نشریه نیز رتبه ب را دریافت کرده اند که از این تعداد، 3 عنوان موفق به کسب نمره بالای 795 شده اند.

همچنین دو نشریه پژوهشنامه مددکاری اجتماعی و برنامه ریزی توسعه شهری و منطقه ای نیز از رتبه ج به رتبه ب ارتقاء یافته اند.

وی ضمن تبریک و قدردانی از مدیران مسئول، سردبیران، اعضاء هیئت تحریریه و کارشناسان نشریاتی که درکسب این موفقیت مهم نقش داشته اند بر تلاش و برنامه ریزی لازم برای ارتقاء سطح کیفی نشریات و کسب رتبه های بین المللی تأکید کرد.

شرفی بیان کرد: امیدوارم با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و گام های برداشته شده در مسیر افزایش کیفیت علمی و بین المللی شدن نشریات، در آینده شاهد نمایه شدن نشریات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در معتبرترین پایگاه های بین المللی باشیم.

گفتنی است، در ارزیابی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) که در ابتدای سال جاری اعلام شد، 13 نشریه از دانشگاه علامه طباطبایی با نام های پژوهش حقوق خصوصی ، پژوهش های اقتصادی ایران ، پژوهش های ترجمه در زبان و ادبیات عرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 نشریه دانشگاه علامه طباطبایی موفق به کسب رتبه «الف» شدند

13 نشریه دانشگاه علامه طباطبایی موفق به کسب رتبه «الف» شدند