مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 07:172022-08-30سياسي

هرگونه تردد به مرزهای عراق ممنوع است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: هر گونه تردد به سمت مرزهای عراق تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، بهنام نظری بامداد سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با توجه به تحولات عراق و اهمیت تامین امنیت افراد، مرزهای این کشور برای حضور زائران در آیین پیاده روی اربعین حسینی مسدود شده و هم استانی ها از هر گونه تردد به سمت مرزهای این کشور خودداری کنند.

وی ادامه داد: به تمامی مسئولان و متولیان کاروان های زیارتی اعلام شده تا زمانی که وضعیت امنیتی کشور عراق به طور کامل سفید نشود و مسئولان این کشور امنیت جان زائران را تضمین نکنند اجازه ورود به این کشور داده نمی شود، بنابراین انتظار می رود مردم توصیه ها را جدی بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: زائرانی که به صورت انفرادی قصد سفر به عراق را دارند نیز باید بدانند که برگه تمدید روادید مجوز ورود به عراق در این شرایط نیست و از حضور در مرزها به طور جدی پرهیز کنند.

نظری اظهار داشت: با توجه به اینکه احتمال کشیدن ناامنی ها به استان های هدف زائران از جمله نجف و کربلا نیز وجود دارد، علاوه بر مسدود شدن مرزهای زمینی ، تمامی پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره) تهران به مقصد عراق از سوی ستاد ملی اربعین کنسل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه تردد به مرزهای عراق ممنوع است

هرگونه تردد به مرزهای عراق ممنوع است