مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 05:322022-08-30اجتماعي

کلنگ زنی 4 پروژه ورزشی در هفته دولت برای دانش آموزان زنجانی


مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان گفت: ساخت 4 پروژه ورزشی در آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان همزمان با هفته دولت کلنگ زنی شد.

- ابوالفضل خویینی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان در جریان بازدید از خبرگزاری فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر اظهار کرد: هر دو شهید بزرگوار از نیروهای انقلابی و معلمی بودند و در مسیر تحول انقلاب تلاش وافر داشتند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با اشاره به اینکه برای توسعه پیشرفت کشور در تمام شاخص های اقتصادی و علمی، آموزشی و پرورشی و فرهنگی و اجتماعی توجه به جایگاه والای دانش آموزان پایه نهم و ثبت نام مطلوب دانش آموزان پایه دهم نیز در این حوزه در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در ایام کرونا آموزش و پرورش نسبت به تهیه تب لت و گوشی برای دانش آموزان اقدام شد، افزود: این رویکرد به منظور جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان نیازمند انجام شد.

خویینی با اشاره به اینکه در آموزش و پرورش تلاش برای تحصیل حداکثری دانش آموزان شده است، عنوان کرد: نشانه این تلاش تشکیل مدارس و کلاس های درس با حداقل دانش آموز است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان از اجرای طرح تثبیت یادگیری در دوره ابتدایی خبر داد و افزود: در آموزش و پرورش ناحیه یک این طرح در 17 پایگاه با دخالت 49 مدرسه اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی 4 پروژه ورزشی در هفته دولت برای دانش آموزان زنجانی

کلنگ زنی 4 پروژه ورزشی در هفته دولت برای دانش آموزان زنجانی