مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 04:522022-08-30سياسي

ارشادی: طالبان به درخواست های جامعه جهانی برای تشکیل دولت فراگیر پاسخ دهد


طالبان باید به درخواست های مکرر جامعه جهانی برای تشکیل یک دولت فراگیر که جامعه چند قومیتی افغانستان را به درستی نمایندگی کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، زهرا ارشادی سفیر و نماینده دائم کشورمان در نشست شورای امنیت در مورد اشغال کردند و چیزی جز ویرانی در پی آنها باقی نگذاشتند، مسؤولیت و تعهداتی را به دنبال دارد.

این وضعیت اسفناک همچنین یادآوری می کند که مداخله نظامی در کشورهای دیگر به بهانه مبارزه با تروریسم در حالی که ادعای ایجاد دموکراسی، صلح و رفاه را دارد، نه تنها ارزش های مشترک را تنزل می دهد، بلکه به آن کشورها و مردم آنها آسیب می رساند.

نماینده ایران گفت: جامعه جهانی باید به حمایت از افغانستان به ویژه در زمینه ارائه کمک های بشردوستانه که در زنده نگه داشتن مردم افغانستان، حفظ خدمات اساسی و تقویت اقتصاد حیاتی بوده است، ادامه دهد.

  نماینده کشورمان همچنین بر بازگرداندن دارایی های مسدود شده افغانستان تاکید کرد و گفت: این دارایی ها متعلق به مردم افغانستان بوده و برای کمک به اقتصاد افغانستان و نجات جان انسان ها حیاتی است و نباید سیاسی یا مشروط شود.

ارشادی گفت: طالبان باید به درخواست های مکرر جامعه جهانی برای تشکیل یک دولت فراگیر که جامعه چند قومیتی افغانستان را به درستی نمایندگی کند، پاسخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارشادی: طالبان به درخواست های جامعه جهانی برای تشکیل دولت فراگیر پاسخ دهد

ارشادی: طالبان به درخواست های جامعه جهانی برای تشکیل دولت فراگیر پاسخ دهد