مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 22:522022-08-29اقتصادي

30 هزار گذرنامه در شهرقدس تحویل داده شد/ رشد هزار درصدی مرسولات کسب و کارهای خانگی


رییس اداره پست شهرستان قدس با اشاره به اینکه بیش از 30 هزار گذرنامه طی 5 ماه در سطح شهر توزیع شده که در ایام ماه محرم 600 درصد رشد وارده گذرنامه به این اداره بوده است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، محمدرضا سلیمانی ملکان رییس اداره پست شهرستان قدس عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در فرآیند توزیع بسته های گذرنامه و بهره مندی از پتانسیل های موجود و نسبت به توزیع حداکثر گذرنامه ها نظارت و کنترل مستمر انجام شده و در 5 ماه نخست سال، بیش از 30 هزار گذرنامه در سطح شهر تحویل داده شده که در ایام ماه محرم 600 درصد وارده گذرنامه جهت توزیع با روند افزایشی همراه بوده است.

وی گفت: طی دوران مردم تغییر کرد و فشار این تغییرات بر روی شبکه پستی و خریدهای اینترنتی وارد شد و روزانه بین 3 هزار تا 5 هزار مرسوله حتی در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی در سطح شهرستان توزیع می شود و فقط 7 روز از سال تعطیلی اداره وجود دارد.

  رییس اداره پست شهرستان قدس به افزایش مرسولات بسته های پستی در بخش کسب و کارهای خانگی اشاره کرد و افزود: در مقایسه سال 1401 با سال 1398 امسال حدود هزار درصد یا 10 برابر ترافیک کاری همراه داشته است.

  وی با اشاره به اینکه بیش از 200 هزار کدپستی در سطح شهرستان وجود دارد، ادامه داد: استانداردسازی نشانی ها یکی از مشکلات شهرستان بوده که در این خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار گذرنامه در شهرقدس تحویل داده شد/ رشد هزار درصدی مرسولات کسب و کارهای خانگی

30 هزار گذرنامه در شهرقدس تحویل داده شد/ رشد هزار درصدی مرسولات کسب و کارهای خانگی