مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 22:222022-08-29بين الملل

همه نهاد های عراق برای دفع فتنه دست به کار شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کمیته هماهنگی شیعیان موسوم به الاطار التنسیقی (چارچوب هماهنگی) شامگاه امروز دوشنبه در واکنش به آشوبگری حامیان سید مقتدی الصدر رهبر جریان صدر در بغداد و سایر استان های عراق، - کمیته هماهنگی شیعیان موسوم به چارچوب هماهنگی تأکید کرد که جریان صدر باید به میز گفتگو بازگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کمیته هماهنگی شیعیان موسوم به الاطار التنسیقی (چارچوب هماهنگی) شامگاه امروز دوشنبه در واکنش به آشوبگری حامیان سید مقتدی الصدر رهبر جریان صدر در بغداد و سایر استان های عراق، بیانیه منتشر کرد.

شبکه خبری العهد، ضمن نقل این بیانیه، گزارش داد، مردم عراق با نگرانی، پیگیر تظاهرات های جریان صدر و تحصن آنان در پارلمان و شماری از ادارات دولتی هستند که اخیرا به حمله به نهاد های مختلف حکومتی از جمله دستگاه قضا و کاخ ریاست جمهوری منجر شد.

در این بیانیه آمده است: ما بار دیگر، حمایت خود را از حکومت و نهاد های آن، اعلام می کنیم و هنگامی که نهاد های حکومتی مورد تعرض قرار گیرند، به هیچ عنوان نمی توان بی طرف باقی ماند.

چارچوب هماهنگی ادامه داد: دولت و نهاد های امنیتی باید به وظیفه ملی خود در حمایت از نهاد های حکومتی و منافع عمومی و فردی عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه نهاد های عراق برای دفع فتنه دست به کار شوند

همه نهاد های عراق برای دفع فتنه دست به کار شوند