مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 22:172022-08-29سياسي

وزیر علوم: سال تحصیلی جدید دانشگاه تماما حضوری است


اساتید می توانند به صورت فوق برنامه از زیرساخت های فضای مجازی برای دانشجویان استفاده کنند.

- وزیر علوم با بیان اینکه وقتی از مرزهای دو کشور دانشجو و دانشمند عبور کند دیگر سرباز عبور نخواهد کرد، افزود: به دنبال تاسیس دانشگاه و پژوهشگاه در کشورهای متقاضی هستیم و قطعا این تعاملات مسیر رشد و توسعه هر دو کشور را هموار می کند لذا دیپلماسی علمی فراملی از برنامه های مهم وزارت علوم است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ محمدعلی زلفی گل در گفت گوی ویژه خبری باران، با بیان اینکه دولت مردمی سیزدهم با روحیه جهادی و انقلابی کار را آغاز کرده است، گفت: رییس جمهور طی یک سال گذشته به 31 استان کشور سفر کرده و قبل از انجام هر سفر پروژه های عمرانی نیمه تمام را در استان ها و سپس نهاد ریاست جمهوری مورد بررسی کارشناسی قرار داده است.

  وی اولویت تخصیص اعتبارات سفرهای استانی را با پروژه خاص و پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد دانست و افزود: در جریان هر سفر اعتبارات لازم پیش بینی می شود و تخصیص پیدا می کند و لذا در آینده نزدیک مردم شاهد آثار خیر این اولویت بندی و مدیریت بهینه اعتبارات عمومی خواهند بود.

  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گیلان را متعلق به کل کشور دانست و تصریح کرد: هر ایرانی دوست دارد که در طول سال حداقل یک بار به مناطق شمالی به ویژه گیلان سفر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: سال تحصیلی جدید دانشگاه تماما حضوری است

وزیر علوم: سال تحصیلی جدید دانشگاه تماما حضوری است