مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 21:172022-08-29سياسي

مصوبات سفرهای استانی عملیاتی شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: باید به وعده ها عمل شود و حتی یک مصوبه از مصوبات سفرهای استانی روی زمین نماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، محمدرضا جانثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عصر روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: اربعین حسینی یک همایش تاثیرگذار است که صهیونیست ها از گسترش فرهنگ عاشورای حسینی هراس دارند و باید از این مراسم به عنوان جلوه ای از حکومت الهی پاسداری شود.

وی با تسلیت ارتحال آیت الله محمدعلی ناصری گفت: استقبال باشکوه این عالم ربانی نشان از عمق بیداری مردم دارد و آیت الله ناصری موضع شفافی با نظام و ارادت خاصی به مقام معظم رهبری  داشتند.

جان نثاری از راه اندازی سامانه ای در استانداری برای پیگیری مصوبات سفرهای استانی خبر داد و تصریح کرد: با وجود کمبود اعتبارات، مدیریت کار دشوار است اما باید وعده های شخص رییس جمهور، استاندار و معاونان عملیاتی شود و حتی یک مصوبه از مصوبات سفرهای استانی نباید روی زمین بماند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه رسانه باید مطالبات مردم را به گوش مسؤولان برساند و عملکرد مدیران را صادقانه برای مردم بازگو کند، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات سفرهای استانی عملیاتی شود

مصوبات سفرهای استانی عملیاتی شود