مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 21:072022-08-29اقتصادي

افتتاح پروژه های عمرانی در شهرهای مازندران


گلخانه پرورش گل و گیاهان زینتی با سرمایه گذاری 50 میلیارد ریالی در ششمین روز هفته دولت با حضور مسؤولان شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، محمد هادی زاده مدیر جهاد کشاورزی  محمودآباد، در ششمین روز از هفته دولت در آیین افتتاح گلخانه پرورش گل و گیاهان زینتی که با حضور فرماندار و امام جمعه سرخ رود و جمعی از مدیران شهرستان محمودآباد در روستای اسکنده برگزار شد،اظهار کرد: برای افتتاح این گلخانه 2/5 میلیارد ریال تسهیلات و 47/5 میلیارد ریال سرمایه شخصی هزینه شده و در این واحد برای 3  نفر به صورت مستقیم اشتغال فراهم شده است.

 مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد یادآورشد: پیش بینی می شود سالانه 200 هزار اصله گلدان گل و گیاهان زینتی در این گلخانه تولید و به فروش برسد.

 هادی زاده در پایان گفت: سطح زیرکشت این گلخانه 3 هزار مترمربع بوده و در حال حاضر 12 نوع گل و گیاه در این واحد داریم که تا ماه آینده تنوع گل های این گلخانه افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، فرماندار و مسؤولان شرکت کننده در این مراسم از قسمت های مختلف این گلخانه و از روند چگونگی فعالیت این واحد تولیدی بازدید به عمل آوردند.

افتتاح و کلنگ زنی 6 طرح تولیدی و زیربنایی در ششمین روز هفته دولت به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، قاسم عزیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های عمرانی در شهرهای مازندران

افتتاح پروژه های عمرانی در شهرهای مازندران