مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 20:422022-08-29بين الملل

تمامی مرزهای زمینی ایران و عراق بسته شد


اتفاقات و ناآرامی هایی طی ساعات اخیر در عراق رخ داده که سبب بسته شدن مرزهای زمینی و هوایی از سوی این کشور شده و در پی آن خروج زوار ایرانی در تمام مرزها از عصر امروز متوقف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اتفاقات و ناآرامی هایی طی ساعات اخیر در عراق رخ داده که سبب بسته شدن مرزهای زمینی از سوی این کشور شده و در پی آن خروج زوار ایرانی در تمام مرزها از عصر امروز متوقف شده است.

لغو پرواز های تهران بغداد تا اطلاع ثانوی جواد صالحی مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: فرودگاه بغداد شرایط خاصی پیدا کرده است و پروازها به مقصد این فرودگاه فعلا انجام نمی شود.

وی در خصوص جزییات پروازها گفت: شرکت آتا پروازهای به مقصد بغداد را کنسل و شرکت ماهان تا اطلاع ثانوی وضعیت نامشخص اعلام کرده است.

رییس ستاد مرکزی اربعین: مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با عراق تا اطلاع ثانوی مسدود است سید مجید میراحمدی، رییس ستاد مرکزی حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: با توجه به نا آرامی هایی که در کشور عراق به وجود آمده، عراقی ها اقدام به بستن مرزها کرده و از ورود زائران تا اطلاع ثانوی ممانعت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی مرزهای زمینی ایران و عراق بسته شد

تمامی مرزهای زمینی ایران و عراق بسته شد