مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 20:122022-08-29سياسي

«بچه بازارچه»، روایت رزمنده 15 ساله ای که «کمپوت خاطرات» جبهه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب بچه بازارچه خاطرات خودنوشت رزمنده ای نوجوان از بازارچه جوادیه تهران است که با توجه به حال و هوای دوران دفاع مقدس وی از 9 سالگی بسیار مصمم بود که در جبهه حاضر شود و پس از بار ها تلاشِ ناکام برای رفتن به جبهه های جنگ، - بچه بازارچه ، روایت رزمنده 15 ساله ای که کمپوت خاطرات جبهه است کتاب بچه بازارچه خاطرات خودنوشت رزمنده ای نوجوان از بازارچه جوادیه تهران است؛ داستان نوجوانی که از 9 سالگی پیگیر حضور درجبهه ها بود.

در این مسیر حوادث و ماجرا هایی را تجربه کرد.

به همین دلیل به او لقب کمپوت خاطرات را دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب بچه بازارچه خاطرات خودنوشت رزمنده ای نوجوان از بازارچه جوادیه تهران است که با توجه به حال و هوای دوران دفاع مقدس وی از 9 سالگی بسیار مصمم بود که در جبهه حاضر شود و پس از بار ها تلاشِ ناکام برای رفتن به جبهه های جنگ، سرانجام در 15 سالگی موفق به اعزام شد.

در طول جنگ، شجاعت، ایثار و فداکاری بسیاری از خود نشان داد و با وجود این که بار ها مجروح شد، دل از عرصه نبرد نکند و دوباره عازم میدان شد.

* از ایستگاه قطار رباط کریم پیاده برگشتم حمید قاسمی، نوجوانی است که شیرین ترین روز های دوران نوجوانی و آغاز جوانی اش را در جبهه و جنگ گذراند؛ روز هایی که به قول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بچه بازارچه»، روایت رزمنده 15 ساله ای که «کمپوت خاطرات» جبهه است

«بچه بازارچه»، روایت رزمنده 15 ساله ای که «کمپوت خاطرات» جبهه است