مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 19:572022-08-29حوادث

کلنگ ساخت کلانتری شهرک ویره صباشهر بر زمین زده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، آیین کلنگ زنی احداث کلانتری شهرک ویره صباشهر عصر امروز با حضور فرماندار ویژه شهریار، فرمانده انتظامی شهرستان شهریار و مسؤولان مدیریت شهری صباشهر برگزار شد.

امیرعباس شفیع زاده فرماندار ویژه شهریار در این مراسم با تاکید بر اهمیت و جایگاه امنیت گفت: مجموعه استانداری، فرمانداری و فرماندهی انتظامی غرب استان و شهرستان در زمینه ارتقای سطح امنیت اهتمام ویژه دارند، لذا تلاش داریم با همراهی شهرداران و اعضای شوراهای شهر بتوانیم سطح امنیت منطقه را گسترش دهیم.

وی با اشاره به شرایط اجتماعی حاکم بر منطقه تصریح کرد: احداث کلانتری ویره از نیازهای صباشهر در این منطقه بود که با پیگیری ها این مهم عملیاتی شد و مجموعه دست اندرکاران اجرای این پروژه، مدیریت شهری و شهردار صباشهر اعلام کرده اند که در مدت زمان 3 ماه ساختمان این کلانتری احداث خواهد شد تا شهروندان از خدمات آن بهره مند شوند.

علی ملکی شهردار صباشهر نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت این پروژه در ارتقای امنیت شهری، گفت: زمینی به مساحت 1315 متر مربع از سوی مدیریت شهری در اختیار نیروی انتظامی قرار داده شد تا کلانتری شهرک ویره احداث شود و مقرر شده نیروی انتظامی اعتبار 6 میلیارد تومانی به این پروژه اختصاص دهد تا بتوانیم درطول حدودا 3 ماه ساختمان کلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ ساخت کلانتری شهرک ویره صباشهر بر زمین زده شد

کلنگ ساخت کلانتری شهرک ویره صباشهر بر زمین زده شد