مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 18:372022-08-29سياسي

رژیم منحوس صهیونیستی روز به روز به اضمحلال خود نزدیک تر می شود


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: آمریکایی ها با صرف هزینه های هنگفت در منطقه نهایتا با سرشکستگی مجبور به ترک افغانستان شدند و نه تنها نتوانستند امنیت رژیم غاصب صهیونیستی را تامین کنند بلکه این رژیم منحوس روز به روز به اضمحلال خود نزدیک تر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهین شهر، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با تاکید بر اهمیت فضای مجازی اظهار کرد: فضای مجازی عرصه ای بسیار مهم و حساس است زیرا دشمن با ایجاد شبهه قصد انحراف در افکار جوانان و نوجوانان را دارد.

وی با اشاره به اهمیت جنگ اراده ها و تلاش دشمن در جنگ روایت ها، گفت: باید با فعالیت های هنرمندانه در فضای مجازی به تربیت نسل جدید بپردازیم و از این ظرفیت به نفع انقلاب بهره ببریم.

فدا با اشاره به وضعیت اسفناک کشور در دوران پهلوی افزود: وظیفه همه ایجاب می کند که با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای همه بازگو کنیم و پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی، دفاعی، مهندسی و فناوری های نوین را تشریح نماییم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه خفت و خاری آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی روز به روز آشکارتر می شود، خاطرنشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم منحوس صهیونیستی روز به روز به اضمحلال خود نزدیک تر می شود

رژیم منحوس صهیونیستی روز به روز به اضمحلال خود نزدیک تر می شود