مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 17:172022-08-29اقتصادي

1415 واحد مسکن روستایی در گلستان به بهره برداری رسید


امروز با حضور استاندار و معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور تعداد یک هزار و 415 واحد مسکن روستایی با اعتبار 110 میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سید محمد حسینی مدیرکل بنیاد مسکن گلستان در حاشیه مراسم متمرکز پروژه های هفته دولت بنیاد مسکن گلستان در روستای وحدت شهرستان اق قلا  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم متمرکز پروژه های بنیاد مسکن گلستان با حضور استاندار و معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور در روستای وحدت اسلامی شهرستان آق قلا برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مراسم یکهزارو 415 واحد مسکن روستایی گلستان با اعتبار 110 میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: همچنین 40 واحد از 60 واحد مسکن حمایتی روستای وحدت اسلامی شهرستان آق قلا  با اعتبار 9 میلیارد تومان افتتاح شد که زمین این واحدهای مسکونی به صورت رایگان تامین و در کنار تسهیلات قرض الحسنه، کمک های نقدی و غیرنقدی رایگان نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: زمین این پروژه در قالب ماده 4 ساماندهی تولید و عرضه مسکن از منابع طبیعی تملک شده و به صورت رایگان در اختیار واجدشرایط این متقاضیان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1415 واحد مسکن روستایی در گلستان به بهره برداری رسید

1415 واحد مسکن روستایی در گلستان به بهره برداری رسید