مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 17:172022-08-29دانش

تصاویر تجمع اعتراضی علیه مصوبه کنکوری


تجمع اعتراضی برخی از دانش آموزان مناطق محروم و مرزی در حالی برگزار شد که آنها معتقدند با مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی و تاثیر قطعی معدل بر کنکور، - هزینه تحصیل شان گران تر و فرصت ورودشان به دانشگاه کم شده است.

بیشتر از 400، 500 کیلومتر راه از مناطق مرزی و محروم آمده اند تا بگویند مصوبات جدید درباره کنکور، تیر خلاصی است به عدالت آموزشی که همیشه فقط شعارش را شنیده اند.

به گفته خودشان تمام این سال های کمبود و نبود امکانات آموزشی را تحمل کرده اند، اما حالا قرار است با همین کمبودها برای ورودشان به دانشگاه ارزیابی شوند؛ اتفاقی که بوی بی اعتدالی و تبعیض می دهد.

آنها روز گذشته همزمان با دیدار با اعضای دیده بان شفافیت و عدالت و تعدادی از نمایندگان مجلس، تجمع کرده و صدای اعتراض شان به مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی درباره تاثیر قطعی معدل در کنکور، را بلند کردند.

تجمع شان در مسجد الرحمان خیابان سپهبدقرنی و با صحبت های احمد توکلی، رییس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت، رسمی می شود.

کنار هم نشسته و پلاکاردهایی هم در دست شان است.

روی پلاکاردها نوشته شده: ما دیگه پول نداریم برای معدل بذاریم نه به بی عدالتی آموزشی ، آی مافیا دیگه بسه، رات نمی دیم به مدرسه ، مردیم از زور استرس، مجلس به داد ما برس ، نه به عدم پاسخگویی شورایعالی انقلاب فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر تجمع اعتراضی علیه مصوبه کنکوری

تصاویر تجمع اعتراضی علیه مصوبه کنکوری