مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 16:322022-08-29اقتصادي

مطالبه مجلس، عرضه برق در بورس انرژی


نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن گفت: مطالبه مجلس این است که برق در بورس انرژی عرضه شود و درخواست و نیاز واقعی کشور در این حوزه مشخص شود.

- ، فرهاد طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار بورس تابناک در مورد قطعی برق صنایع اظهار کرد: در سال های اخیر در حوزه تامین انرژی برای صنایع سرمایه گذاری نشده است، نیاز است که دولت در این زمینه اقدامات جدی انجام دهد.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: یکی از راهکارهای جلوگیری از هدر رفت برق و صرفه جویی در این حوزه عرضه برق در بورس انرژی است.

نماینده مردم استهبان بیان داشت: مزیت عرضه برق در بورس انرژی برای مصرف کننده این است که می تواند برای خرید برق مصرفی و مورد نیاز خود برنامه ریزی داشته باشد و مصرف کننده از اختیار بیشتری برخوردار خواهد بود و فروشنده و مصرف کننده با یکدیگر به صورت مستقیم با هم ارتباط خواهند داشت و مصرف کنندگان می توانند با قیمت توافقی برق مورد نیاز خود را خریداری کند.

طهماسبی افزود: این روند باعث می شود که تقاضاکنندگان به صورت شفاف در هر صنعتی درخواست خود را ثبت کند و تولیدکننده ها در بخش دولتی و خصوصی که می خواهند در تولید انرژی سرمایه گذاری کنند تقاضاها را ببینند و بر اساس آمار، ارقام و نیاز با چشم انداز آینده و حال سرمایه گذاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه مجلس، عرضه برق در بورس انرژی

مطالبه مجلس، عرضه برق در بورس انرژی