مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 16:222022-08-29اجتماعي

بهره برداری از مدرسه خیرساز روستای «مهرآباد» رودهن


مدرسه خیرساز روستای «مهرآباد» بخش رودهن در ششمین روز هفته دولت با حضور استاندار تهران به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، دبیرستان خیرساز دخترانه مهرآفرین روستای مهرآباد بخش رودهن بعد از ظهر امروز در ششمین روز هفته دولت با حضور استاندار تهران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و بهره برداری شد.

در این مراسم، استاندار تهران، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، امام حمعه رودهن، فرماندار شهرستان دماوند، بخشدار رودهن و جمعی از مدیران، معتمدان محلی، فرهنگیان و دانش آموزان حضور داشتند.

دبیرستان دخترانه مهر آفرین روستای مهرآباد به میزان 13 میلیارد تومان از محل خیری و پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس در مساحت یک هزار و 680 متر مربع جهت کاهش تراکم جمعیت دانش آموزی در بخش رودهن مورد بهره برداری قرار گرفت.

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در افتتاحیه این مدرسه اظهار کرد: در مجموعه آموزش و پرورش دو بال مهم نیروی انسانی و فضای آموزشی وجود دارد و سهم عمده ای از احداث فضای آموزشی توسط خیران انجام می شود.

وی افزود: امروز بخشی از پروژه های ساخت مدارس به طور کامل توسط خیرین یا مشارکتی با آنان اجرا می شود و فضای آموزشی وجود ندارد که رنگ و بویی از خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مدرسه خیرساز روستای «مهرآباد» رودهن

بهره برداری از مدرسه خیرساز روستای «مهرآباد» رودهن