مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 16:222022-08-29بين الملل

آشوبگران حامی جریان صدر به کاخ ریاست جمهوری عراق یورش بردند+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق بعد از ظهر امروز (دوشنبه) مدعی شد که از تمامی فعالیت های سیاسی کناره گیری می کند.

- در واکنش به این آشوبگری، نیرو های امنیتی عراق با انتشار بیانیه ای، ممنوعیت عبور و مرور را در شهر بغداد اعلام و تأکید کردند که این ممنوعیت شامل خودرو ها و همه شهروندان است.

در این بیانیه آمده است که ممنوعیت عبور و مرور از ساعت سه و نیم بعد از ظهر امروز به وقت محلی است و جزییات بیشتر نیز بعدا اعلام خواهد شد.

حامیان جریان صدر نیز در منطقه سبز در دسته های پراکنده در خیابان های مختلف این منطقه به راه افتاده و برخی در حمایت از مقتدی صدر شعار می دهند و برخی نیز تلاش دارند وارد ساختمان های دولتی و حاکمیتی شوند.

بر روی پل المعلق نیز نیرو های ویژه مستقر شده اند تا مانع ورود دیگر حامیان صدر به منطقه سبز شوند، همزمان تمامی در های منطقه سبز نیز بسته شده و تعداد زیادی از نیرو های امنیتی مقابل آن ها مستقر شده اند.

رسانه های عراقی نوشته اند که پل الجمهوری نیز به طور کامل مسدود شده و نیرو های امنیتی اجازه عبور خودرو و افراد را نمی دهند.

تعداد زیادی از نیرو های امنیتی نیز از مناطق مختلف بغداد به سمت منطقه سبز گسیل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوبگران حامی جریان صدر به کاخ ریاست جمهوری عراق یورش بردند+فیلم

آشوبگران حامی جریان صدر به کاخ ریاست جمهوری عراق یورش بردند+فیلم