مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 16:022022-08-29دانش

رییس سازمان امور دانشجویان از پروژه های دانشگاه گلستان بازدید کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور، رییس سازمان امور دانشجویان با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های صورت گرفته در رشد و توسعه دانشگاه گلستان گفت: - معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان به همراه رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، امروز (دوشنبه) از سایت پردیس جدید دانشگاه گلستان بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور، رییس سازمان امور دانشجویان با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های صورت گرفته در رشد و توسعه دانشگاه گلستان گفت: اگر چه 14 سال از تاسیس دانشگاه گلستان را پشت سر گذاشته ایم؛ اما هنوز در استان گلستان زیر ساخت های لازم برای دانشگاه گلستان در تراز استاندارد کشوری آماده نشده است.

داداش پور توسعه و گسترش دانشگاه را بدون آماده سازی زیر ساخت های فیزیکی و رفاهی یک آسیب و اشتباه جدی دانست و افزود: وزارت علوم با همه امکانات و منابع موجود تلاش می کند تا پروژه های نا تمام دانشگاهی از جمله دانشگاه گلستان تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان از هیئت رییسه دانشگاه خواست تا با همدلی و مساعدت سایر بخش های اثرگذار استانی، برای جبران کمبود خوابگاه دانشجویی از امکانات و منابع استانی به ویژه از ظرفیت خوابگاهی دستگاه های اجرایی و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان امور دانشجویان از پروژه های دانشگاه گلستان بازدید کرد

رییس سازمان امور دانشجویان از پروژه های دانشگاه گلستان بازدید کرد