مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 15:272022-08-29سياسي

بیش از 400 دکل مخابراتی در تهران حکم قلع دارند


رییس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر بیش از 400 دکل مخابراتی در تهران از کمیسیون ماده 100 حکم قلع و تخریب دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مهدی بابایی، رییس کمیته ایمنی شورای شهر تهران درباره شرایط نصب دکل های مخابراتی در مناطق مسکونی اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل های سازمان تنظیم مقررات، سازمان انرژی اتمی، وزارت بهداشت و سازمان حفاظت محیط زیست، نسبت به صدور مجوز نصب دکل ها اقدام می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: در زمینه دکل های روی بام ها، باید فاصله 30 متری و دکل های زمینی فاصله 50 متری از ساختمان های اطراف رعایت شود.

وی با تأکید بر اینکه هدف تنظیم ضوابط و مقررات در این حوزه حفظ سلامت و ایمنی شهروندان است، یادآور شد: صدور مجوزها با توجه به سلامت شهروندان انجام می شود، البته برخی اپراتورها گلایه دارند که قوانین بسیار سختگیرانه است، اما باید گفت که سازمان تنظیم مقررات و سازمان انرژی اتمی به عنوان نهادهای بالا دستی، میزان تشعشعات را اندازه گیری می کنند و اگر این نهادها قوانین جدیدی صادر کنند ما نیز بر اساس آن اقدام خواهیم کرد.

بابایی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه علت عدم برخورد با تجمیع دکل های مخابراتی در برخی ساختمان ها چیست، گفت: موضوع سه دکل روی بام یک ساختمان مربوط به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 400 دکل مخابراتی در تهران حکم قلع دارند

بیش از 400 دکل مخابراتی در تهران حکم قلع دارند