مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 14:522022-08-29سياسي

ایران جزو چند کشور برتر جهان در حوزه دفاعی است


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ایران جزو چند کشور برتر جهان در حوزه دفاعی است و اگر همین نگاه در سایر بخش های کشور نیز توسعه یابد، شاهد پیشرفت های فراوانی در سایر حوزه ها خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک وزارت دفاع که مناسبت گرامی داشت روز صنعت دفاعی برپا شده است، پس از بازدید از بخش های حوزه الکترونیک، هوایی، زمینی، دریایی، پدافندی و مخابراتی گفت: دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران، مورد توجه جهان قرار گرفته و آنها اعتراف می کنند که  یکی از تولید کنندگان تجهیزات به روز دنیا و از دارندگان فناوری های نظامی در ابعاد مختلف هستیم.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران نمایانگر دو خواست است، تصریح کرد:  اولین مورد، خواستِ ملت ما در دفاع و حراست  از خود است و دیگری وحدت فرماندهی و فرماندهی صحیح .

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: ایران اسلامی جزو چند کشور برتر جهان در حوزه دفاعی است و اگر همین نگاهِ حاکم در مجموعه دفاعی و نظامی کشور در سایر بخش های کشور نیز توسعه یابد، شاهد پیشرفت ها و برکات فراوانی در سایر حوزه ها خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران جزو چند کشور برتر جهان در حوزه دفاعی است

ایران جزو چند کشور برتر جهان در حوزه دفاعی است