مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 14:222022-08-29اقتصادي

افتتاح طرح های عمرانی به مناسبت هفته دولت در سردشت


با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در شهرستان سردشت 38 طرح عمرانی ،صنعتی و خدماتی به بهره برداری رسید و کلنگ 2 طرح عمرانی نیز به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در شهرستان سردشت 38 طرح عمرانی ،صنعتی و خدماتی به بهره برداری رسید و کلنگ 2 طرح عمرانی نیز به زمین زده شد.

پروژه گازرسانی به شهر میرآباد که یکی از سخت ترین و بزرگترین پروژه های شرکت ملی گاز در شمال غرب کشور بود با خط تغذیه 49 کیلومتری و اجرای 108 هزار و 536 متر شبکه با هزینه 290 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید و هزار و 559 خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.

گازرسانی به سه روستای مرزی و سخت گذر زیوه ، توژل و دیوالان با اجرای 17 هزار و 520 متر لوله گذاری و با اعتبار 10 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

با افتتاح این طرح 217 خانوار از روستاهای مرزی از نعمت گاز بهره مند شدند.

کلنگ گازرسانی به 39 روستای محورهای احمدبریو ، لیلانه ، کانی زرد ، ساوان ، چکو و زمزیران شهرستان با اعتبار 100 میلیارد تومان به زمین زده شد با اجرای این پروژه 2 هزار و 752 خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح های عمرانی به مناسبت هفته دولت در سردشت

افتتاح طرح های عمرانی به مناسبت هفته دولت در سردشت