مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 13:372022-08-29پزشكي

3 طرح سلامت محور در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افتتاح شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از افتتاح 3 طرح سلامت محور در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همزمان با هفته دولت خبر داد.

- سید جواد پورنقی، رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد از افتتاح 3 طرح سلامت محور در دانشگاه علوم پزشکی استان همزمان با هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: سه طرح سلامت محور شامل آزمایشگاه مولکولی دانشکده پزشکی، دستگاه تشخیص بیماری سل و مرکز تکامل کودکان کلینیک امام علی(ع) بجنورد است.

وی گفت: دستگاه جین اکسپرت (تشخیص بیماری سل) در آزمایشگاه مرکز بهداشت بجنورد با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه افتتاح و راه اندازی شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: به کمک این دستگاه که به ارزش 20 میلیارد ریال و از سوی وزارت بهداشت تأمین شده است، در کوتاه ترین زمان نوع باسیل سل تعیین و همچنین مقاومت دارویی نسبت به آن مشخص می شود.

وی ادامه داد: آزمایشگاه مولکولی دانشکده پزشکی بجنورد، دیگر پروژه ای بود که با حضور رییس، مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری و جمعی از معاونان دانشگاه با هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد ریال و در راستای خدمت به دانشجویان و اعضای هیئت علمی به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 طرح سلامت محور در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افتتاح شد

3 طرح سلامت محور در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افتتاح شد