مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 13:172022-08-29سياسي

2 نردبان آتش نشانی بلند مرتبه در سفر رییس جمهور به خراسان شمالی اختصاص یافت


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی گفت: با پیگیری های انجام شده 2 نردبان بلند مرتبه آتش نشانی در مصوبات سفر رییس جمهور به استان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، پیش از ظهر امروز مرتضی رجایی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده 2 نردبان بلند مرتبه آتش نشانی در مصوبات سفر رییس جمهور به استان قرار گرفت.

وی گفت: این 2 دستگاه نردبان بلند مرتبه مکانیزه آتش نشانی تا دی ماه سال جاری به شهرداری بجنورد تحویل داده می شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی افزود: در مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان 200 میلیارد تومان کمک به پروژه های عمرانی شهرداری های زیر 50 هزار نفر جمعیت و 250 میلیارد تومان به پروژه های عمرانی شهرداری های بالای 50 هزار نفر اختصاص یافت.

رجایی در خصوص سهمیه قیر رایگان استان نیز تصریح کرد: 100 درصد سهمیه قیر اختصاص یافته در سال جاری که 5 هزار و 727 تن بوده است، جذب شده و در مصوبات سفر رییس جمهور نیز 9000 تن برای استان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری های استان 700 میلیارد تومان از دستگاه های اجرایی مطالبه دارند، ادامه داد: پیگیر هستیم که مطالبات شهرداری ها از دو طریق تهاتر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 نردبان آتش نشانی بلند مرتبه در سفر رییس جمهور به خراسان شمالی اختصاص یافت

2 نردبان آتش نشانی بلند مرتبه در سفر رییس جمهور به خراسان شمالی اختصاص یافت