مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 12:572022-08-29فرهنگي

جشنواره تئاتر مقاومت جایی برای بروز استعدادهاست


مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت را مایه آبروی نظام در عرصه هنرهای نمایشی و اتفاقی بزرگ و درخشان برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی مقاومت، با مسئولان جشنواره دیدار و از نزدیک در جریان پیشرفتِ فعالیت های جشنواره قرار گرفت.

  کاظم نظری جشنواره تئاتر مقاومت را با پشتوانه ای بی سابقه و محلی برای بروز استعدادها و کشف چهره های جدید برشمرد و گفت: بسیار جای مسرت و خوشحالی است که این جشنواره با سابقه طولانی و محلی برای ظهور و کشف استعدادهایی بود که در ادوار قبلی در این جشنواره رشد پیدا کردند و اینک جز چهره های مطرح و شناخته شده تئاتر کشور در عرصه های هنرهای نمایشی هستند.

حقیقتاً این جشنواره برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ما با همه امکانات خود پای کار این رویداد مهم فرهنگی هنری هستیم.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در واقع مسئله مقاومت نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه یک مسئله مهم و حیاتی است که مقام معظم رهبری بارها و بارها در بیانات خود به آن اشاره کرده اند.

کشورهای همسایه برای تولید آثار هنری-نمایش از کشور ایران انتظار دارند و این وظیفه ما را سنگین تر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تئاتر مقاومت جایی برای بروز استعدادهاست

جشنواره تئاتر مقاومت جایی برای بروز استعدادهاست