مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 12:022022-08-29اجتماعي

اجرای طرح جایگزین تنفس در جنگل های مازندران مستلزم اعتبار است


معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی مازندران _ منطقه ساری گفت: اجرای طرح جایگزین تنفس در جنگل های مازندران مستلزم تخصیص اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، فتح الله غفاری معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی مازندران ـ منطقه ساری امروز در گفت وگویی با اشاره به اهمیت حفاظت از جنگل های استان، اظهار کرد: اجرای طرح فنی حفاظتی جنگل های شمال بحث حفاظت آن د رحال اجرا بوده و اجرای طرح فنی مستلزم تخصیص اعتبار است.

وی با بیان اینکه سازمان جنگل ها به جد پیگیر است، افزود: با اجرای طرح فنی حفاظتی در جنگل ها بسیاری از مشکلات حل خواهد شد که مستلزم تامین اعتبار است.

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی مازندران ـ منطقه ساری با بیان اینکه بخشی از جاده های جنگلی تخریب شده است که باید مرمت شود، گفت: همچنین بخشی از حصارکشی ها از بین رفته و در کنار آن اهمیت نهال کاری در جنگل ها نیز ضروری است.

غفاری بیان کرد: اگر به همه مسائل در جنگل ها توجه شود روی جلوگیری از قاچاق، احیا، مدیریت و پویایی جنگل ها نیز تاثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه جنگل کاری نیز موضوع مهمی است که در این طرح دیده شده است، اضافه کرد: البته  جنگل کاری نیازمند عملیات پرورشی مراقبتی بوده که مستلزم  تامین اعتبار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جایگزین تنفس در جنگل های مازندران مستلزم اعتبار است

اجرای طرح جایگزین تنفس در جنگل های مازندران مستلزم اعتبار است