مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 11:322022-08-29اقتصادي

کاهش 20 درصدی ورود به زندان قزوین


با اقدامات صورت گرفته طی دو ماه گذشته حدود 20 درصد ورودی به زندان کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین در آیین افتتاح ساختمان جدید انجمن حمایت از زندانیان استان قزوین گفت: گاهی افراد به دلیل برخی اقدامات خودشان و یا شرایط اجتماعی به زندان گرفتار می شوند و به دلیل نظم اجتماعی مستحق مجازات هستند، اما در این میان خانواده آنها بدون وقوع جرم مجازات می شوند و در معرض آسیب های مختلف اجتماعی قرار می گیرند.

وی افزود: به همین خاطر نقش انجمن حمایت در پیشگیری و کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی بخصوص برای خانواده زندانیان بسیار حائز اهمیت است و اگر همین حمایت ها نباشد، شاید خانواده زندانیان نیز به دلیل برخی مسائل دچار انحراف و به زندان گرفتار شوند.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان کرد: از زمانی که فرد در زندان گرفتار می شود دستگاه قضایی همه تلاش خود را برای آزادی او در دستور کار قرار می دهد و در این بین حمایت از خانواده آنها نیز به صورت ویژه مورد تاکید است و نباید از این موضوع مهم غافل شد.

حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین نیز در این مراسم گفت: فلسفه تشکیل انجمن حمایت دستگیری از مددجویان و خانواده آنها است، تا کمتر در معرض جرائم و آسیب های اجتماعی قرار گیرند و بحمدالله انجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 20 درصدی ورود به زندان قزوین

کاهش 20 درصدی ورود به زندان قزوین