مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 11:222022-08-29سياسي

3500 پلیس در کرمانشاه طی ایام اربعین به زائران خدمات رسانی می کنند


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از آمادگی پلیس کرمانشاه برای تامین امنیت زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد و گفت: در این راستا بالغ بر 3500 نیروی پلیس به کارگیری خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در قرارگاه 24 ساعته نسبت به تامین امنیت زائران اقدام و به این خدمتگذاری هم افتخار می کنند.

جاویدان یادآور شد: کرمانشاه هم میزان زائرانی است که مرز خسروی را انتخاب می کنند و هم پذیرای زائرانی است که با گذر از کرمانشاه از طریق مرز مهران عازم کربلای معلی خواهند شد که در هر دو صورت برای تامین امنیت این عزیزیان آمادگی کامل داریم.

وی خاطرنشان کرد: پلیس های تخصصی مانند آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، امنیت اقتصادی، امنیت عمومی، راه و راهور هر کدام متناسب با شرح وظایف خود در مرز مستقر خواهند بود و به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

رییس پلیس استان کرمانشاه در پایان با اشاره به به کارگیری بالغ بر 3500 نیرو برای تامین امنیت و خدمات رسانی به زائران اربعین، گفت: همکاران ما هم در مرز خسروی که محل تردد زائران و هم در مرز سومار که محل تردد موکب داران است حاضر خواهند بود تا به تامین نظم و امنیت پرداخته و هم خدمات لازم را به عاشقان حضرت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 پلیس در کرمانشاه طی ایام اربعین به زائران خدمات رسانی می کنند

3500 پلیس در کرمانشاه طی ایام اربعین به زائران خدمات رسانی می کنند