مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 10:272022-08-29ورزشي

قهرمانی تکواندوکاران فارس در چالش آنلاین جهانی پومسه


سید احسان صداقت و محمدصادق فتوحی، تکواندو کاران استان فارس به نشان طلای چالش پومسه آنلاین جهانی 2022 کره جنوبی دست یافتند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نتایج رقابت های چالش آنلاین جهانی پومسه اعلام شد که در بخش دو نفره احسان صداقت و محمد صادق فتوحی تکواندوکاران فارسی تیم شیران شیراز موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.

میثم حبیبی مهر، سرمربی تیم شیران شیراز گفت: رقابت های چالش آنلاین پومسه توسط فدراسیون جهانی پومسه و در دو بخش تیم های ملی و اوپن در تمامی رده های مختلف سنی برگزار شد.

سرمربی تیم شیران با بیان اینکه شروع این مسابقات از سه سال گذشته همزمان با شیوع ویروس کرونا بود و ما با نام شیران شیراز یکی از تیم هایی بودیم که در این بازی ها شرکت کردیم اظهار کرد: از ابتدا تعداد ورزشکاران شش نفر بود و اکنون 60 پومسه کار مطرح ایران که دارای مقام های جهانی، آسیایی و کشوری هستند در تیم ما حضور دارند.

وی افزود: در روز نخست اعلام نتایج چالش جهانی 2022 پومسه کره جنوبی، احسان صداقت و محمدصادق فتوحی توانستند در دور نهایی که با حضور ورزشکاران هشت تیم برگزار شد بهترین عملکرد را داشته باشند و بر سکوی قهرمانی قرار بگیرند و با توجه به حضور تکواندوکاران دیگر تیم شیران شیراز امیدوار به کسب مدال انفرادی و تیمی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی تکواندوکاران فارس در چالش آنلاین جهانی پومسه

قهرمانی تکواندوکاران فارس در چالش آنلاین جهانی پومسه