مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 10:072022-08-29اقتصادي

برگزاری هفدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی/ تفاهم نامه شهرداری با زندان زنان


مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در خصوص هفدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی، انعقاد تفاهم نامه با زندان زنان و وزارت علوم و .

توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مریم اردبیلی مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در نشست خبری که به مناسبت هفدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی برگزار شد، اظهار داشت:   این نمایشگاه 9 تا 18 شهریور سال جاری از ساعت 10 صبح تا 21 شب در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران در بوستان گفت وگو برگزار می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک، کیف و صنایع  دستی انجام می شود و توانمندی های زنان عرضه خواهد شد.

مدیرکل اداره امور بانوان شهرداری تهران ادامه داد: 3200 مترمربع متراژ نمایشگاه است که با فضای غرفه ها که 1500 مترمربع در نظر گرفته شده در مجموع 4700 متر فضای نمایشگاهی خواهیم داشت.

همچنین محصولات 4652 نفر در قالب 310 فضای فروش و غرفه عرضه می شود و هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه محصولات تولیدی زنان با اولویت زنان سرپرست خانوار است.

اردبیلی به برگزاری طرح ریحان شهر توسط اداره کل  امور بانوان شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: این برنامه یک اقدام مشارکتی در حوزه زنان است که نتایج بسیار خوبی در سطح محلات پایتخت در حوزه توانمندی زنان و بهره مندی از توانایی آنها خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی/ تفاهم نامه شهرداری با زندان زنان

برگزاری هفدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی/ تفاهم نامه شهرداری با زندان زنان