مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 09:522022-08-29اجتماعي

نقش موثر گروه های جهادی قزوین در کاهش عقب افتادگی آموزشی محصلین در دوران کرونا


معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: بسته شدن مدارس در دوران کرونا و نبود امکانات آموزشی در برخی مدارس موجب افت تحصیلی دانش آموزان شد که با نقش آفرینی گروه های جهادی اقدامات خوبی در جهت رفع آن صورت گرفت.

- سید یدالله حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس از قزوین به دلایل عقب افتادگی دانش آموزان از تحصیل در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: با شیوع کرونا و بسته شدن مدارس، بخش زیادی از مناطق روستایی فاقد اینترنت بودند که با پیگیری های اداره کل آموزش و پرورش و همراهی مخابرات استان قزوین حدود 200 روستا از خدمات اینترنت بهره مند شدند.

وی افزود: در سال 1399، حدود 300 نفر از گفت: در برخی از مناطق فاقد امکانات سعی کردیم مدارس را بازگشایی کنیم اما با مخالفت ستاد ملی مبارزه با کرونا روبرو شدیم که با ورود مدیر کل آموزش و پرورش این مشکل حل شد با این حال در مناطق شهری با توجه به فقر مالی برخی دانش آموزان برای تهیه تبلت، با همکاری ارگان های مختلف و همچنین جمعی از معلمان حدود 2000 موبایل و تبلت تهیه شد که از این حیث استان قزوین در بین استان های برتر قرار گرفت.

این مقام مسئول اضافه کرد: باوجود این موارد در سال 1400 حدود 15 هزار دانش آموز ابتدایی در دروس فارسی، ریاضی و علوم مردود شدند که با همت 110 نفر از معلمین و 114 نفر از دانشجویان جهادی دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر گروه های جهادی قزوین در کاهش عقب افتادگی آموزشی محصلین در دوران کرونا

نقش موثر گروه های جهادی قزوین در کاهش عقب افتادگی آموزشی محصلین در دوران کرونا