مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 09:172022-08-29اقتصادي

تأمین 1000 مترمکعب آب شرب در شبانه روز برای شهر و روستاهای نیمروز


معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: طرح شیرین سازی آب چاه ژرف شماره 3 منطقه سیستان به منظور رفع بخشی از کمبود آب شرب شهر و روستاهای شهرستان نیمروز امروز به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زابل، سورنا ستاری در سفر به منطقه سیستان  با اعلام این خبر بیان کرد: همزمان با بهره برداری از چاه ژرف شماره 3، یک واحد آب شیرین کن به ظرفیت 1000 متر مکعب در شبانه روز به همراه خط انتقال وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: با اتصال خط انتقال به شبکه آب روستایی و شهری در شهرستان نیمروز،  بخشی از کمبود آب شرب اهالی این شهرستان برطرف خواهد شد.

معاون علمی فناوری ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: فاز نهایی آب شیرین کن به ظرفیت 2500 مترمکعب در شبانه روز تا پایان سال به بهره بهرداری می رسد افتتاح و بهره برداری از چاه شماره 3 نیمروز،افتتاح 200 کلاس درس در شهرستان نیمروز و رونمایی از آب شیرین کن چاه ژرف شماره یک در منطقه سیستان و همینطور افتتاح چند طرح در پارک علم و فناوری زاهدان از جمله برنامه های سفر یک روزه معاون علمی فناوری ریاست جمهوری خواهد بود در حال حاضر 3 چاه عمیق آب ژرف در منطقه سیستان و در شهرستان های هامون و نیمروز وجود دارد و قرار است به منظور تامین آب پایدار منطقه تعداد این چاه ها افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 1000 مترمکعب آب شرب در شبانه روز برای شهر و روستاهای نیمروز

تأمین 1000 مترمکعب آب شرب در شبانه روز برای شهر و روستاهای نیمروز