مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 08:472022-08-29حوادث

رهایی قاتل از قصاص با گذشت خانواده لردگانی


رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: یک پرونده قتل به دنبال نزاع دسته جمعی در منطقه ساتح لردگان با گذشت و رضایت اولیای دم به صلح و سازش ختم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری احمدرضا بهرامی گفت: در سال 1399 به دنبال وقوع نزاع دسته جمعی در منطقه ساتح شهرستان لردگان شخصی به وسیله سلاح گرم به قتل رسید.

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری افزود: بلافاصله پس از این رویداد قاتل دستگیر و پرونده وی در شعبه چهارم کیفری دادگستری شهرستان لردگان تشکیل شد که نتیجه رسیدگی به پرونده منجر به صدور رای قصاص برای متهم گردید.

بهرامی تصریح کرد: در ادامه با قطعیت یافتن رأی دادگاه، تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف و مقامات قضایی شهرستان لردگان برای رایزنی با خانواده مقتول و کسب رضایت از ایشان آغاز و سرانجام پس از تشکیل جلسات متعدد، با وساطت معتمدان و پیگیری های سفیران صلح و مسئولان قضایی، اولیای دم رضایت بی قید و شرط خود را برای رهایی محکوم علیه از قصاص اعلام کردند.

وی با بیان اینکه مطابق با تعالیم اسلامی ثواب زندگی دوباره بخشیدن به یک فرد برابر با نجات مردم جهان است عنوان داشت: سنت حسنه گذشت از جمله سنت هایی است که دین مبین اسلام همواره بر آن تأکید داشته و این مهم نشان از اعتقاد بالای مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی قاتل از قصاص با گذشت خانواده لردگانی

رهایی قاتل از قصاص با گذشت خانواده لردگانی