مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 08:322022-08-29اقتصادي

فروش روسری مجلسی مشکی قزوین


همانطور که در بالا گفتیم روسری ابریشم در رنگهای متعدد، سایزهای مختلف و طرحهای ساده و شلوغ و غیره تولید، عرضه و به فروش می رسند، یکی از تولیدیهای فروش روسری در کشور، تولیدی روسری مجلسی قزوین است که هم قیمت به صرفه ای دارند و هم در تنوع روسری و کیفیت پارچه، توانسته اند، رضایت مشتری را به خود جذب کنند.

در خرید روسری باید به موقعیت، شرایط و زمان و فصل استفاده از آن، دقت کنیم، مثلا روسری ای که در زمان فصول سرد استفاده و خریداری می شود، با روسری ای که در فصول گرم سال پرطرفدار و پرفروش است از نظر نوع و بافت پارچه کاملا با هم تفاوت دارند.

پارچه روسریها از نوع نخی، ابریشمی، گیپور، ساتن، حریر و ترکمنی و غیره می باشند که هر کدام در طرح و رنگهای چشم نواز و اندازه های مختلف تولید می شوند.

هر کدام از انواع پارچه های روسری نشان می دهد، که هر نوع، مناسب کدام محیط و زمان و فصل و همچنین مناسب کدام موقعیت اجتماعی می باشد.

روسری های ابریشمی و ساتن در دسته روسری مجلسی قزوین قرار دارند، و یک درخشش خاص، برای استفاده در مجالس و مهمانی ها دارند و سبب خوش استایلی و شیکپوشی بیشتر بانوی عزیز می شوند.

علاوه بر این، استفاده از گیپور و تور و استفاده از طرح و پارچه های ترک، در تولید یک روسری مجلسی حائز اهمیت است که در طرح و رنگهای فوق العاده شیکی تولید، و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش روسری مجلسی مشکی قزوین

فروش روسری مجلسی مشکی قزوین