مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 08:222022-08-29اقتصادي

ماجرای حبس سوارکاران در مجموعه نوروزآباد تهران صحت ندارد


شهرداری فقط در شمالی مجوعه سوارکاری نوروزآباد را پملب کرده و در جنوبی کاملا برای تردد باز بوده و ماجرای حبس سوارکاران دراین مجموعه صحت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی سعیدی مشاور شهردار منطقه 18 تهران درباره ماجرای حبس سوارکاران در مجموعه نوروزآباد پایتخت اظهار داشت: این مجموعه 10 میلیارد تومان عوارض به شهرداری تهران بدهکار بوده و علیرغم ابلاغیه های مکرر هیچ اقدامی جهت پرداخت بدهی به شهرداری صورت نگرفته است.

وی افزود: از طرفی بر اساس رأی ماده 100، 2500 مترمربع از این مجموعه غیرمجاز ساخته شده و باید اقدامات لازم در جهت رفع این تخلف صورت گیرد.

مشاور شهردار منطقه 18 تهران تصریح کرد: به دلیل بدهی و تخلفات مجموعه سوارکاری نوروزآباد شهرداری نسبت به مسدود کردن در شمالی این مجموعه اقدام کرد و این در حالی است که در جنوبی کاملا قابل استفاده و باز بوده و امکان خروج خودروها وجود داشته و سوارکاران به هیچ عنوان محبوس نشده اند.

سعیدی گفت: مسدود شدن در شمالی علیرغم میل باطنی شهردار منطقه صورت گرفته و ان شاءالله با رفع بدهی ها به شهرداری این در نیز مجدد باز خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای حبس سوارکاران در مجموعه نوروزآباد تهران صحت ندارد

ماجرای حبس سوارکاران در مجموعه نوروزآباد تهران صحت ندارد