موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - سازمان تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - افزايش حقوق - كنفرانس بين المللي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - هفته بيست و ششم ليگ برتر - كائنات - كشتي آزاد جام زيلكوفسكي - شهرك مطهر - حلول ماه شوال - ويروس كرونا در بلژيك - محمدعلي خطيبي - شهرستان تفرش - تشكل هاي سياسي - آزادسازي رودخانه - دستگيري اراذل - طرح اصلاح قانون انتخابات - هفته پيوند اوليا و مربيان - فريدون عبدالملكي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 08:222022-08-29ورزشي

واژگونی وانت حامل 5 ووشوکار مدال آور بشاگردی+عکس و فیلم


وانت حامل 5 ووشوکار بشاگردی که در مسابقات استانی با درخششی فوق العاده سبب حیرت همه شده بودند، واژگون و سبب مصدومیت آنان شد.

-   بالاخره 9 نفر از بچه های بشاگرد در مسابقات استانی سه مدال طلا و دو مدال نقره و چهار مدال برنز می گیرند و نشان می دهند که بدون مربی در آخرین روستاها و صعب العبور ترین راه ها با زمین خاکی با کمترین امکانات حتی در نبود لباس ورزشی مناسب با مدال های رنگارنگ از سالن ورزشی خارج و راهی بشاگرد می شوند.

  روز جمعه مسابقات در بندرعباس برگزار می شود و شنبه صبح کودکان وشووکار به سردشت می رسند که روز شنبه پس از دیدار با برخی از مسولان شهرستان، در هنگام عصر برای رفتن به روستای دگنویر سوار بر تنها وسیله عبور و مرور به گافر و پارامونت یعنی وانت نیسان سایپا می شوند.

  جاده ی گافر و پارامونت جاده ای است که فقط وانت سایپا و خودرو شاسی بلند کمک دار می تواند رفت و آمد کند و اهالی ناگزیر برای انتخاب این روش حمل و نقل.

  وانت حامل این ورزشکاران مدال آور در میانه های راه واژگون می شود و در این سانحه مچ دست علی آبتین وشوکار طلایی شکسته و چهار نفر دیگر از سر تا پا بدنشان زخم شده است.

حال بچه های ووشو کار بحمدالله خوب است و بخیر گذشت اما باید فکری کرد   اهالی منطقه از مسؤولان استانی و بخصوص استاتدار انتظار دارند که فکری به حال وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی وانت حامل 5 ووشوکار مدال آور بشاگردی+عکس و فیلم

واژگونی وانت حامل 5 ووشوکار مدال آور بشاگردی+عکس و فیلم