مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 07:022022-08-29سياسي

آماده شدن پیش نویس لایحه جامع حقوق سالمندان


سرپرست دبیرخانه شورای ملی سالمندان از آماده شدن پیش نویس لایحه جامع حمایت از حقوق سالمندان خبر داد و گفت: بسیاری از نیازهای قانونی سالمندی کشور در این لایحه جامع ارائه شده و منتظریم به تصویب برسد تا برای سال 1402 برنامه اقدام سالمندی را پیش ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حسام الدین علامه روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مقرر شده است تا لایحه جامع حمایت از حقوق سالمندان که پیش نویس آن آماده شده با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای ملی سالمندان بررسی شود.

وی در ادامه به سندملی سالمندان اشاره کرد و گفت: برنامه اقدام سند ملی سالمندان با همکاری دستگاه ها در حال تدوین است و قرار شده ابتدا در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گیرد.

دستگاه ها باید طی فرصت 6 ماه سالمندان را تحت پوشش خدمات وبرنامه های خود قرار دهند سرپرست دبیرخانه شورای ملی سالمندان اضافه کرد: سندملی سالمندان قرار است با توجه به برنامه هفتم توسعه به تصویب شورای ملی سالمندان برسد.

همه نیازهای حوزه سالمندی در سند و لایحه جامع حمایت از حقوق سالمندان ذکر شده و تمام دستگاه های اجرایی موظف شدند که آیین نامه ای برای برآورده شدن تکلیف آنها، آماده سازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده شدن پیش نویس لایحه جامع حقوق سالمندان

آماده شدن پیش نویس لایحه جامع حقوق سالمندان