مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 23:122022-08-28اقتصادي

احیای بیش از 30 واحد اقتصادی چهارمحال و بختیاری در 5 ماهه اول سال


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به احیای بیش از 30 واحد اقتصادی استان در سال جاری گفت: پیش بینی می شود این تعداد تا پایان سال به 60 واحد برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدکاظم منزوی شامگاه یکشنبه در برنامه زنده چشم انداز ضمن تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی و با اشاره به اینکه تشویق مردم برای حضور در عرصه های سرمایه گذاری استان مورد توجه است، گفت: با احداث 17 دامداری در چندماه اخیر و آمادگی برای اخذ مجوزهای لازم زیست محیطی و پدافند غیرعامل امید است سرمایه گذاران بیش از پیش استقبال کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای تاسیس یک واحد اقتصادی کشاورزی مانند گلخانه یا دامداری، سرمایه گذار برای اجرای طرح باید حداقل 17 یا 18 استعلام انجام دهد، بیان کرد: اگر این مراحل در یک مجتمع انجام و تمامی مجوزهای لازم گرفته شود نیازی به دوندگی سرمایه گذار در دستگاه های اقتصادی نیست.

سیاست غلطی که زمین های زیادی را از بین برد منزوی با اشاره به اینکه قبلا مجوزهای احداث دامداری به صورت تکی صادر می شد، اظهار کرد: صادر کردن مجوز دامداری در یک منطقه باعث ایجاد حریم هایی می شود که طرح های اقتصادی دیگر اطراف این دامداری مستقر نشوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای بیش از 30 واحد اقتصادی چهارمحال و بختیاری در 5 ماهه اول سال

احیای بیش از 30 واحد اقتصادی چهارمحال و بختیاری در 5 ماهه اول سال