مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 21:572022-08-28سياسي

الحکیم: برگزاری انتخابات زودهنگام، مستلزم تشکیل دولت خدمتگزار ملی است


رهبر جریان حکمت ملی عراق تأکید کرد که برگزاری انتخابات زودهنگام، مستلزم تصویب قانون جدید انتخابات و تشکیل دولت خدمتگزار ملی است تا بتواند خدمات رسانی کرده و فرصت شغلی فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عمار الحکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق شامگاه امروز یکشنبه میزبان شاسوار عبد الواحد رییس جنبش الجیل الجدید (نسل جدید) بود.

کانال تلگرامی الحکیم گزارش داد، تحولات سیاسی، راههای پایان بخشیدن به بحران کنونی، پایبندی به زمان بندیهای قانون اساسی و تشکیل کابینه از مهمترین مسائلی بوده که در این دیدار بررسی شده است.

وی گفت که برگزاری انتخابات زودهنگام، مستلزم تصویب قانون جدید انتخابات و تشکیل دولت خدمتگزار ملی است تا بتواند خدمات رسانی کرده و فرصت شغلی فراهم کند.

رهبر جریان حکمت ملی تصریح کرد، همه باید برای پایان بخشیدن به بحران سیاسی کنونی تلاش کنند و اختلافات و تعدد آراء، یک مسئله طبیعی در نظام دموکرات است، ولی طبیعی نیست که راهکاری برای آن پیدا نشود.

الحکیم خاطر نشان کرد: بر اهمیت قانون اساسی و قانون به عنوان یک مرجع برای حل اختلاف تأکید کردیم و همچنین اهمیت ایفای نقش مجدد پارلمان در زندگی، مورد تأکید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحکیم: برگزاری انتخابات زودهنگام، مستلزم تشکیل دولت خدمتگزار ملی است

الحکیم: برگزاری انتخابات زودهنگام، مستلزم تشکیل دولت خدمتگزار ملی است