مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 17:522022-08-28سياسي

دیوان محاسبات کشور های اسلامی تشکیل شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،، شریف مالکوچ رییس آمبودزمان جمهوری ترکیه و هیات همراه که به دعوت سازمان بازرسی کل کشور به ایران سفر کرده است، - رییس دیوان محاسبات کشور در دیدار با آمبودزمان ترکیه پیشنهاد تشکیل دیوان محاسبات کشور های اسلامی را مورد اشاره قرار داد و خطاب به رییس آمبودزمان ترکیه گفت: امید است شما هم کمک کنید که این موضوع به جلو حرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،، شریف مالکوچ رییس آمبودزمان جمهوری ترکیه و هیات همراه که به دعوت سازمان بازرسی کل کشور به ایران سفر کرده است، عصر امروز با مهرداد بذرپاش رییس دیوان محاسبات کشور دیدار کرد.

رییس کل دیوان محاسبات روابط دو کشور را بسیار خوب توصیف کرد و بر لزوم پیگیری توافق نامه های صورت گرفته تاکید کرد.

وی تصریح کرد: سازمان بازرسی به عنوان یک نهاد پر قدرت نظارتی است که در کنار سایر دستگاه های نظارتی می تواند کارکرد های خوبی داشته باشد.

بذرپاش تصریح کرد: ما تلاش کردیم در این مدت، سمت و سوی دیوان محاسبات را به سوی مردم ببریم بدان معنا که دسترسی مردم به دیوان محاسبات آسان تر شود.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی با آمبودزمان ترکیه می تواند موضوعات مشترک داشته باشد، پیشنهاد تشکیل دیوان محاسبات کشور های اسلامی را مورد اشاره قرار داد و خطاب به رییس آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان محاسبات کشور های اسلامی تشکیل شود

دیوان محاسبات کشور های اسلامی تشکیل شود