مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 17:472022-08-28سياسي

مسئولان در راستای عملیاتی شدن اسناد شورای فرهنگ عمومی گام بردارند


حجت الاسلام والمسلمین نوری با تأکید بر اهتمام ویژه به اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی، گفت: باید همه متولیان و مسئولان امر در راستای اجرایی و عملیاتی شدن اسناد شورای فرهنگ عمومی گام بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، در هفتاد و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با موضوع سند فرهنگ محیط زیست برگزار شد، با اشاره به اینکه اسنادی که در جلسات شورای فرهنگ عمومی مطرح و مصوب می شود همانند قانون بوده و بایستی پیگیری و عملیاتی شود، اظهار کرد: ضرورت دارد متولیان در راستای اجرایی و عملیاتی شدن اسناد مطرح شده در جلسات شورای فرهنگ عمومی با موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی گام بردارند.

وی ضرورت مصوب شدن اسنادی با موضوعات مختلف در جلسات شورای فرهنگ عمومی را در راستای بررسی و حل مسائل و مشکلات استان در حوزه های مرتبط ذکر کرد و گفت: اگر این روند عملیاتی شود به نتیجه مطلوب تری خواهیم رسید.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه می بایست دستگاه قضایی در راستای صیانت از عرصه های محیط زیست و منابع طبیعی برای برخی از مجرمان زیست محیطی از ظرفیت مجازات های جایگزین حبس استفاده کنند، افزود: این عمل موجب می شود تا ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در راستای عملیاتی شدن اسناد شورای فرهنگ عمومی گام بردارند

مسئولان در راستای عملیاتی شدن اسناد شورای فرهنگ عمومی گام بردارند