مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 16:422022-08-28بين الملل

ایتالیا هواپیماهای جاسوسی از اسراییل خرید


فضای اسراییل اعلام کرد، قراردادی به ارزش بیش از 200 میلیون دلار را بابت آنچه که فروش هواپیماهای ماموریت ویژه به یک کشور اروپایی عضو ناتو خواند منقعد کرده است اما نام این کشور را فاش نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، یک نشریه رژیم صهیونیستی با استناد به مجموعه ای از اسناد علنی شده گزارش داد، صنایع هوا-فضای این رژیم تلاش داشته معامله 550 میلیون دلاری ایتالیا با این شرکت برای خرید هواپیماهای جاسوسی و هشدار اولیه و خدمات مرتبط با آنها را پنهان نگه دارد.

روزنامه هاآرتص نوشت، صنایع هوا- فضای اسراییل قراردادهایی را با ایتالیا به ارزش حدودا 550 میلیون دلار بر سر فروش دو هواپیمای جاسوسی هشدار اولیه دیگر به علاوه خدمات پشتیبانی و لجستیک زمینی به نیروی هوایی ایتالیا امضا کرده است.

جزییات مربوط به این معامله ها در یک سری اسناد علنی وزرات دفاع و پارلمان ایتالیا موجود است و به این ترتیب با افشای این معامله، تعداد هواپیماهایی که شرکت صنایع هوا-فضای اسراییل به ایتالیا فروخته به چهار فروند می رسد.

در ژوییه امسال صنایع هوا-فضای اسراییل اعلام کرد، قراردادی به ارزش بیش از 200 میلیون دلار را بابت آنچه که فروش هواپیماهای ماموریت ویژه به یک کشور اروپایی عضو ناتو خواند منقعد کرده است اما نام این کشور را فاش نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایتالیا هواپیماهای جاسوسی از اسراییل خرید

ایتالیا هواپیماهای جاسوسی از اسراییل خرید